Monday, June 04, 2007

Kalas är kul...

Då var det dags för nästa kalas. I lördags kom mammas släkt (och farmor) och firade min 1-års dag. Det blev fullt hus!


Presentöppning! Kusinerna, mormor och farmor undrar nyfiket vad som finns i paketen...


Att Duplo är så roligt att leka med har jag upptäckt på öppna förskolan. Därför blev jag så glad när jag fick en hink med Duplo av morbror Henrik.

Att sitta hos Fia är lattjo!

Dags för sång och tårta! Jag blevlite blyg och generad när alla sjöng för mig. Då är det bra att gömma sig i mosters famn...


Några fick sitta ute i det något bistra vädret...

...och några fick sitta inne för att all skulle få plats.

Efter all mat och tårta var det dags att spela lite fotboll med farmor och mormor.


Man bli trött av att ha kalas! Trots skönspel från Sveriges sida i första halvlek mot Danmark orkade jag inte hålla mig vaken särskilt länge i pappas famn framför tv:n. Tack för en jättroligt födelsedagskalas!

No comments: