Sunday, May 20, 2007

Vilken utomhushelg!

Det började med att jag, mamma och pappa tillsammans med farmor och farfar var hemma hos gamlafarmor och röjde i hennes trädgård. Det regnade så jag fick inviga mina nya regnkläder.


På eftermiddagen var jag hemma hos mormor och grävde i hennes rabatt. Under tiden klippte min kusin Alex gräset som han älskar att göra hemma hos mormor (hans farmor..:-).



Idag söndag vaknade jag upp något förkyld men till underbart väder. Då fanns det inget som hindrade mig från att leka med farmors lilla stenfontän. Så roligt det var!


Vi avslutade helgen med en utklykt till Forsakar där vi gick i den vackra bokskogen och tittade på vattenfallet.

2 comments:

astedtharaldsson said...

hello familjen! verkar som om ni haft en schysst helg uppe i kstad o i åhus. vilken kalassöndag det blev idag! fia har en rööd nacke efter fotbollsmatchen, jag är mest brun ;) ses snart, pussa trollet från oss

Photo By Mi said...

Hej vänner. Ser ut som ni har haft det bra. Vi längtar tills vi kan ses. Funderar på att sätta oss i bilen en dag och köra ner och hälsa på i Lund, vi får höras av när det passar. Ha det super. Kram Marie, Alex och Måns